Serdecznie zapraszamy na szkolenie pn. „Profesjonalny marketing sportowy”

Lokalna Grupa Działania Miasto Włocławek oraz Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu serdecznie zapraszają przedstawicieli organizacji pozarządowych na szkolenie pn. „Profesjonalny marketing sportowy”
 
Data: 19.06.2017 r. (poniedziałek)
Miejsce: Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu, ul. Żabia 12a
Czas: 10:00-18:00

Rejestracja:

Aby zarejestrować się na szkolenie wystarczy przesłać zgłoszenie drogą mailową na adres: lgd.wloclawek@wp.pl / cop.wloclawek@gmail.com lub zgłosić się telefonicznie pod numerem 505 991 392/ 54 416 62 60.

 Szczegóły:

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 Program szkolenia

  1. Marketing i sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe.
  2. Produkt sportowy jako produkt marketingowo-biznesowy.
  3. Oferty sponsoringowe i kampanie ofertowe.
  4. Pozyskiwanie sponsorów-sprzedaż produktu sportowego – techniki operacyjne sponsoringu
  5. Świadczenia dla sponsora.
  6. Promocja i PR produktu sportowego.
  7. Współpraca z mediami.
  8. Społeczność lokalna gwarantem sukcesu.
  9. W trakcie szkolenia do Państwa dyspozycji będzie barek kawowy oraz lunch.

Szkoleniowiec: Grzegorz Kita – Prezes i właściciel Sport Management Polska

Znakomity specjalista i ekspert z zakresu marketingu i konsultingu sportowego.

Grzegorz Kita to ekspert i uznany autorytet z zakresu zarządzania w sporcie i zarządzania klubem sportowym. Jest ponadto prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu i konsultingu sportowego w Polsce.Jest także najczęściej cytowanym w mediach i proszonym o opinię ekspertem z zakresu marketingu sportowego.

W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów marketingu sportowego. Zasłynął m.in. realizacją projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile (2011-2014), przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008 czy wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze).

Realizował także szereg projektów doradczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, T-Mobile, STS, Telefonia Dialog, McDonald’s, Energa, BASF, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura, PKE i wielu innych.

 

W cokolwiek z pełnym przekonaniem uwierzysz, stanie się to Twoją rzeczywistością. 

Brian Tracy