Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt. ” Media Społecznościowe narzędziem w budowaniu silnej marki NGO-sów”
CEL SZKOLENIA:
Umiejętność zaplanowania skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych w celu docierania do konkretnej grupy odbiorców i budowania z nimi trwałych, pozytywnych relacji, przekładających się na efektywniejszą realizację misji organizacji.
MIEJSCE SZKOLENIA:
Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu ul. Żabia12a, 87-800 Włocławek
TERMIN SZKOLENIA :
29 sierpnia 2019 roku w godz. 15:30 – 18:00.
TRENER:
Witold Wasilewski
PLAN SZKOLENIA:
- Organizacja pozarządowa to też marka.
- Jak stworzyć wyróżniający się wizerunek organizacji – wskazówki poparte przykładami.
- Jak przełożyć wizerunek organizacji na jej komunikację – unikalny styl i ton.
- Organizacja funkcjonuje w określonym środowisku – jakie to ma znaczenie dla jej komunikacji?
- Odbiorcą komunikacji nie jest „każdy”
- Kto angażuje się w działania prospołeczne – segmentacja społeczeństwa, cechy osób zainteresowanych komunikacją organizacji pozarządowych.
- Motywacje i potrzeby odbiorców komunikacji – jak je wykorzystać w budowaniu relacji.
- Budowanie persony – dlaczego łatwiej rozmawiać z konkretną osobą.
- Pozyskiwanie nowych odbiorców – jak do nich docierać w mediach społecznościowych.
- Komunikacja musi realizować konkretny cel.
- Cele organizacji jako podstawa projektowania komunikacji – jakie cele możemy realizować za pomocą komunikacji w mediach społecznościowych.
- Jak zaprojektować komunikację w mediach społecznościowych krok po kroku – wykorzystanie insightu konsumenckiego i big idei, konstrukcja bazującej na nich komunikacji.
- Integracja komunikacji w różnych kanałach – jak uzyskać lepszy efekt, wykorzystując wiele możliwości dotarcia do odbiorcy.
- Nie trzeba być „wszędzie”, trzeba być tam, gdzie są nasi odbiorcy.
- Potencjał poszczególnych mediów społecznościowych dla komunikacji organizacji pozarządowych.
- Wskazówki doboru kanałów – jak sprawdzić, gdzie są nasi odbiorcy i gdzie powinniśmy być obecni.
- Media społecznościowe to nie tablica ogłoszeniowa.
- Zasady tworzenia angażujących treści do mediów społecznościowych – jak ustrzec się przed publikowaniem wyłącznie „bieżących informacji”.
- Dostosowanie treści do specyfiki kanału komunikacji – dlaczego powielanie tych samych treści w różnych mediach społecznościowych jest błędem.
- Komunikacja w mediach społecznościowych ma swoje zasady.
- Budowanie i podtrzymywanie bliskich relacji z odbiorcami – jakie działania w tym pomagają.
- Technikalia, które bywają problemem – gdzie szukać aktualnych informacji o wymiarach grafik, zasadach tworzenia reklam itd.
- Jeśli nie mierzysz wyników, nie wiesz czy osiągasz cele.
- Wskaźniki pozwalające na pomiar efektywności działań – na co zwracać szczególną uwagę.
- Narzędzia wspomagające monitorowanie efektywności komunikacji
Zapraszamy serdecznie .
You must be logged in to post a comment.