(1 grudnia 2020 10:00 – 13:00)
Od 10:oo do 13:oo – szkolenie zdalne ( na zoomie) z Martą Henzler : O ważności komunikacji między osobami w zespole, polegającej nie tylko na efektywnej wymianie informacji, ale też satysfakcjonującej współpracy, budowaniu relacji, raczej nie trzeba nikogo przekonywać. Inwestycja w „dobrą” komunikację w zespole opłaca się na wielu polach – wpływa na dobrą atmosferę pracy, zaangażowanie w działania, ale też efektywność, skuteczność podejmowanych projektów, interwencji.
Pandemia koronawirusa, przejście – częściowe lub pełne – na pracę zdalną, koncentracja komunikacji na telefonie i komunikatorach internetowych zmienia wypracowane, często dobrze sprawdzające się praktyki. Stanowi to duże wyzwanie dla osób i zespołów. Przyjrzenie się mu i próba szukania możliwych rozwiązań, dających siłę, wpływ, skuteczność, warte są wysiłku i są ważnym krokiem w kierunku usprawnienia pracy zespołu, ale i większego spokoju i satysfakcji osób w Waszych organizacjach.
Te warsztaty będą okazją do:
- refleksji nad tym, co to znaczy „dobra komunikacja”, jakiej komunikacji potrzeba w Twoim zespole, co jest Waszą mocą, a co wyzwaniem,
- poznania warunków komunikacji w zespole w czasie kryzysu i planowania zastosowania wybranych z nich w Waszych organizacjach,
- wypracowania pomysłów na wspieranie dobrej komunikacji w Waszych zespołach.
Na warsztaty zapraszamy osoby gotowe do uczenia się, pracy na własnych doświadczeniach, dzielenia się nimi. (oprac: Marta Henzler)
(1 grudnia 2020 16:00 – 18:00)
Również 1 grudnia lecz po południu: 16:oo do 18:oo ( zdalnie, na zoomie) – poradnictwo- konsultacje: poradnictwo będzie prowadzone przez księgową ngo Iwonę Iwicka oraz doradczynię z logiki projektowej – Hannę Brzuszczak:
Zapraszamy na te formę spotkania: konsultacje online , grupowe, z możliwością spotkania na zoom – indywidualnie ( w tzw „roomie” ) z doradczynią i przedyskutowania swojego indywidualnego zapytania.
Wiele organizacji już składa sprawozdania, wiele będzie to robić za miesiąc, jeśli macie Państwo jakiekolwiek zapytania, niejasności – to jest to przestrzeń dla Was, aby rozwiać swoje wątpliwości przed złożeniem sprawozdania. Konsultacje robimy także dla przedyskutowania jak planować projekty na kolejny rok, jak w dobie pandemii planować formy naszych działań. Wiele organizacji w ostatnim czasie zmniejsza swoja aktywność, inne podejmują nowe wyzwania, starając się niemal wszystko realizować zdalnie, … Warto zastanowić się nad kwestią projektowania działań także z perspektywy zarzadzania ryzykiem.
-LOGIKĘ PROJEKTU – A PLANOWANIE DZIAŁAŃ W SYTUACJI Z WIELOMA NIEWIADOMYMI , NP. PANDEMI(3 i 4 grudnia 2020 10:00 – 13:00)
Od 10:oo do 13:oo – szkolenie online z Hanną Brzuszczak –
Druga część – 4 grudnia także od 10:oo do 13:oo
W pierwszym dniu warsztatów: omówienie krok po kroku poszczególnych etapów tworzenia projektu – czyli planowania przedsięwzięcia społecznego zgodnie z logiką projektu. Szczególny akcent tego spotkania dotyczyć będzie DIAGNOZY, czyli po co? I dla kogo? Kogo dotyczy problem, który chcemy zmniejszyć, rozwiązać. Często skupiamy się na działaniach, zapominając o zasadniczej kwestii w ich planowaniu: uzasadnieniu ich potrzeby realizacji z perspektywy ludzi, problemu i celu.
W części drugiej postaramy się w grupie warsztatowej zaplanować przykładowy projekt wpisując go ( przekładając na wniosek ) w generator wniosku.
Prosimy o zapoznanie się z następującymi dokumentami:
- Karta zgłoszeniowaStrona otwiera się w nowym oknie – prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres: tsas@tsas.torun.pl
- Klauzula informacyjna ( dot. ochrony danych osobowych, RODO ). http://www.tsas.torun.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/
Kontakt do organizatora: tel. 515 276 454 ; mail: tsas@tsas.torun.pl