Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej?

Aktywność fundacji i stowarzyszeń dociera nie tylko do podopiecznych czy sympatyków – dostrzegają ją również „zwyczajne” osoby, instytucje, niekiedy media. Wizerunek organizacji pozarządowej ma wpływ na powodzenie jej działań, szanse na pozyskanie środków, przychylność władz lokalnych i darczyńców. Dlatego wizerunek warto budować świadomie. Obejrzyj nagranie #ngoplLIVE i dowiedz się, jak to zrobić.

Z NAGRANIA DOWIESZ SIĘ

  • co mamy na myśli, kiedy mówimy o wizerunku i dlaczego NGO powinna o niego dbać
  • jak w prosty sposób, bez zaangażowania większych środków, zbudować wizerunek NGO
  • którym pomysłom na stworzenie, wypromowanie i podtrzymanie dobrego wizerunku NGO warto się przyjrzeć.

WYSTĘPUJĄCE

Izabela Dembicka-Starska – od ponad 15 lat związana z organizacjami pozarządowymi. Zajmuje się promocją, marketingiem, aktualnie koordynuje rozwój social media ngo.pl. Jest współautorką podręcznika dla NGO „Mocni w promocji”. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z organizacjami społecznymi, prowadząc szkolenia, doradzając.

Dorota Setniewska – od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją i promocją w organizacjach społecznych. Od ponad dwóch lat z ramienia Stowarzyszenia Klon/Jawor koordynuje kampanię „Organizacje społeczne. To działa”, promującą działania całego sektora.

SPOTKANIE POPROWADZIŁ

Spotkanie poprowadził Rafał Kowalski – redaktor Poradnika ngo.pl.

Link do nagrania: Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej? – YouTube

Źródło: NGO.pl