Rejestracja:
Aby zarejestrować się na szkolenie wystarczy przesłać zgłoszenie drogą mailową na adres: lgd.wloclawek@wp.pl / cop.wloclawek@gmail.com lub zgłosić się telefonicznie pod numerem 505 991 392/ 54 416 62 60.
Szczegóły:
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Program szkolenia
- Marketing i sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe.
- Produkt sportowy jako produkt marketingowo-biznesowy.
- Oferty sponsoringowe i kampanie ofertowe.
- Pozyskiwanie sponsorów-sprzedaż produktu sportowego – techniki operacyjne sponsoringu
- Świadczenia dla sponsora.
- Promocja i PR produktu sportowego.
- Współpraca z mediami.
- Społeczność lokalna gwarantem sukcesu.
- W trakcie szkolenia do Państwa dyspozycji będzie barek kawowy oraz lunch.
Szkoleniowiec: Grzegorz Kita – Prezes i właściciel Sport Management Polska
Znakomity specjalista i ekspert z zakresu marketingu i konsultingu sportowego.
Grzegorz Kita to ekspert i uznany autorytet z zakresu zarządzania w sporcie i zarządzania klubem sportowym. Jest ponadto prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu i konsultingu sportowego w Polsce.Jest także najczęściej cytowanym w mediach i proszonym o opinię ekspertem z zakresu marketingu sportowego.
W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów marketingu sportowego. Zasłynął m.in. realizacją projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile (2011-2014), przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008 czy wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze).
Realizował także szereg projektów doradczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, T-Mobile, STS, Telefonia Dialog, McDonald’s, Energa, BASF, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura, PKE i wielu innych.
W cokolwiek z pełnym przekonaniem uwierzysz, stanie się to Twoją rzeczywistością.