System reklam online firmy Google bezpłatny dla NGO

Google Ad Grants daje możliwość nieodpłatnego korzystania przez ngo z reklamy w AdWords – systemie reklamy online firmy Google. Dzięki temu organizacje mogą np. zdobyć więcej darowizn, czy pozyskać wolontariuszy. Wartość reklam wyceniana jest przez Google na 10 tys. USD miesięcznie – oczywiście ngo za to nie płacą.
Wejdź na link.
Aby skorzystać z programu organizacja musi zarejestrować się w programie Technologie.org.pl prowadzonym przez lokalnego partnera Google w Polsce – Fundację TechSoup
TechSoupportal  – tutaj się zarejestrujesz:)
Kryteria:
• Organizacja musi być aktualnie zarejestrowana w Technologie.org.pl, programie TechSoup Polska. Organizacja musi należeć do jednej z tych kategorii:
• Organizacje Pożytku Publicznego zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości
• Fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), które nie mają statusu Organizacji Pożytku Publicznego
• Organizacja nie może należeć do żadnej z tych kategorii:
• Podmiot lub organizacja państwowa
• Szpital lub organizacja opieki zdrowotnej
• Instytucja akademicka lub uniwersytet (działy charytatywne organizacji edukacyjnych mogą uczestniczyć w programie)
Źródło: ngokonkursy.pl