Twoja organizacja realizowała projekt miejski w roku 2021? Do końca stycznia masz czas, aby złożyć sprawozdanie

Jeśli zadanie, na które Twoja organizacja dostała dotację od samorządu skończyło się w grudniu 2021 r., pamiętaj, że w styczniu musisz się z niego sprawozdać.

Obowiązek złożenia sprawozdania z realizacji zadania publicznego dotyczy przede wszystkim tych organizacji społecznych, które realizowały projekty ze środków publicznych (np. samorządowych) do końca grudnia 2021 r. Jednak organizacje, które pozyskały pieniądze na realizację swych projektów z innych niż samorządowe źródeł – także powinny sprawdzić, czy nie przyszedł czas na sprawozdanie się przed grantodawcą.

Termin złożenia sprawozdania jest określony w umowie – sprawdź to! Zwykle to 30 dni od zakończenia realizacji zadania, czyli dla zadań zakończonych 31 grudnia 2021 r. termin mija 30 stycznia 2022 r.  Ponieważ jednak w tym roku 30 stycznia wypada w niedzielę, sprawozdania można składać do poniedziałku, 31 stycznia 2022 r. Termin ten obowiązuje również w przypadku składania sprawozdania częściowego z realizacji zadań wieloletnich.

 

Szczegóły